Celkem v bazaru 28808 inzerátů, za posledních 24 hodin přidáno 2728 nových .

Virtuální kancelář nyní rovnou s virtuální asistentkou

Kouzlo virtuálních kanceláří objevilo už mnoho českých podnikatelů. Může za to i dnešní doba, kdy čím dál více profesí může fungovat nezávisle na místě. Stačí jim počítač a připojení k internetu. Služeb, které mohou šetřit čas i peníze, je ovšem daleko více. Virtuálním sídlem to všechno teprve začíná.

Virtuální sídlo je skvělá věc, díky níž můžete stoupnout v očích zákazníků i obchodních partnerů. Jistě o vás budou mít dobré mínění, pokud uvidí, že sídlíte na prestižní pražské adrese. Až si však budete virtuální sídlo zařizovat, měli byste chtít víc.

Chtějte celou virtuální kancelář, nikoliv jen sídlo

Některé společnosti vám za pár stovek měsíčně zapíšou sídlo na skvělé adrese, tím však jejich služby končí. Takovým se raději vyhýbejte. Jsou totiž jiné, které nabízí zároveň i virtuální kancelář. To znamená, že si zde občasně můžete i pronajmout (za poplatek, jindy je služba v ceně) kancelář. Jde o skvělé řešení pro obchodní schůzky, protože přece jenom kam byste si partnery a zákazníky zvali, když nebudete mít žádné fyzické sídlo?

Kromě kanceláře či zasedací místnosti můžete získat i služby recepce, příjem a přeposílání pošty, telefonní linku. Virtuální kancelář je tedy cenově mnohem výhodnější, nicméně zároveň vás neochuzuje o všechny přídatné služby.

Zařiďte si rovnou i virtuální asistentku

A když už budete v tom zařizování, domluvte si taktéž virtuální asistentku. Hodí se mít k ruce někoho, kdo je schopný hlídat termíny, sjednávat schůzky, sepisovat zápisy z jednání, vytvářet reporty, připravovat příspěvky na sociálních sítích, provádět korekturu textů apod. Proč byste měli na takové běžné úkony plýtvat svůj čas, když je za vás může udělat virtuální asistentka?

S Profi kanceláří dvě mouchy jednou ranou

Ideální je, pokud si veškeré tyto služby zařídíte u jedné společnosti. Zkuste firmu Profi kancelář, ta už je nějakou tu chvilku zavedená, takže se nemusíte bát, že byste museli hledat ztracené dopisy, žehlit nevyřízené úkoly asistentky či za dva roky měnit adresu svého podnikání.